Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“
Meninio ugdymo paskirtis – padėti vaikui įgyti pradinę meninę, estetinę, kultūrinę bendrąsias kompetencijas, leisti atsiskleisti mokinių kūrybingumui menų srityje, per meną įsitraukti į aktyvų bendravimą ir mokymąsi. Meniniu ugdymu, integruotu į kitas ugdymo sritis, siekiama sukurti patrauklią ir palankią emocinę socialinę terpę mokiniams.
Gegužės 21 d. pirmokams patyriminė dailės ir technologijų pamoka vyko gimnazijos gamtinėje aplinkoje. Pamokos uždavinys – mokyklos aplinkoje surasti smėlio, išsiaiškinti 2-3 jo savybes, įvardinti 1- 2 panaudojimo sritis ir atlikti kūrybinį darbelį. Pamokos pradžioje mokiniams buvo paaiškinta, kad smėlis yra natūrali nuosėdinė nuolaužinė gamtinė medžiaga, kasama smėlio karjeruose. Jo gamtoje randama keleto skirtingų rūšių ir savybės priklauso nuo vietovių, kuriose jis yra iškasamas. Pirmokai sužinojo, kad kvarcinis smėlis naudojamas stiklo gamyboje ir kaip statybinė medžiaga gaminant plytas. Paprastas smėlis yra tinkamas dekoruoti kiemus, takelius, puiki medžiaga įrengiant aikšteles, vaikų žaidimų erdves. Smėlis nepakeičiamas tiesiant kelius, o kartu su druska padarytu mišiniu žiemą barstomi keliai ir takeliai.
Vaikai ne tik sužinojo daug naujų dalykų – gimnazijos kieme surado smėlio ir atrado jį iš naujo – naudodami paprastas priemones sukūrė nuostabius piešinius.
Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.
Pradinių klasių mokytoja Sigita Žvinakienė