Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“
Birželio 15 d. Punios pagrindinio ugdymo ir daugiafunkcio skyriaus 10-os klasės mokiniams vyko patyriminio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros pamoka „Informacijos pateikimas skelbimuose, reklamose“. Mokytojai Almai Davidavičienei teko iš anksto įvertinti Punioje esančių skelbimų ir reklamų tekstus, kad žinotų, ar mokiniai ras pakankamai medžiagos šiam tyrimui.
Darbui skyrėme dvi pamokas. Per pirmąją, aptarę, kokios stilistinės ypatybės būdingos skelbimams ir reklamų tekstams, kokiu stiliumi jie rašomi, ėjome į miestelio parduotuves, prie kultūrinio administracinio pastato, į kitas skelbimų pateikimo vietas ir skaitėme tekstus, aptarėme juos, atrinkome turinčius trūkumų ar klaidų ir fotografavome. Antrosios pamokos metu ėjome į Punios biblioteką. Susėdę prie kompiuterių, gavę užduočių lapus, mokiniai ėmėsi darbo. Jiems reikėjo į pateiktą lentelę įkelti 4-5 skelbimų ar reklamų, kuriose surado netikslumų, klaidų, nuotraukas ir užrašyti, kokios stiliaus ypatybės būdingos pasirinktam tekstui bei kokias klaidas pastebėjo. Ieškoti informacijos, kaip reikėtų taisyti surastas klaidas, buvo galima Valstybinės lietuvių kalbos komisijos svetainėje (www.vlkk.lt) veikiančiame Kalbos konsultacijų banke. Pateikę keturis-penkis skelbimus ar reklaminius tekstus, užpildę lentelės skiltis, mokiniai įsivertino savo darbą pamokoje, pasirinkdami tris nebaigtus sakinius, kuriuos pratęsė patys. Su mokytoja aptarę darbo rezultatus, susumavę taškus, sužinojo, kaip įvertinamas atliktas darbas.
Pamoka mokiniams patiko, nes buvo įdomu tyrinėti ir atrasti netikslumų, kuriuos sėkmingai ištaisė.
Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose ir 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“ veiklos.