raudondvario_dvaras_10_1580118227-82272a49ec52c9797385c780c744f483

Edukacinė programa „Tiškevičių aukso skrynios beieškant…“

  Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“

  Spalio 22 dieną Punios daugiafunkcio skyriaus 5-8 klasių mokiniai ir mokytojai vyko į Raudondvarį.

  Privažiavę Kauną stabtelėjome, kad apžiūrėtume Kauno pilį. Pasigrožėjome 2018 m. liepos 5 d. atidengtu monumentu – Laisvės kario skulptūra. Užsukę į Santakos parko aikštelę smagiai leidome laiką, pramogavome, o eidami autobuso link pasiklausėme, ar tikrai, pasak legendos, Kauno pilies rūsyje kažkas staugia…

  Raudondvaryje mus pasitiko dvaro ponia grafienė Rozalija, pakvietė į ekskursiją po grafų Tiškevičių dvaro teritoriją ir supažindino su jo istorija. Po to prasidėjo paslėpto lobio paieškos: orientacinis-pažintinis žaidimas „Tiškevičių aukso skrynios beieškant…“ skirtas 8-15 m. amžiaus vaikams. Tai aktyvus, įtraukiantis ir sumanumo reikalaujantis žaidimas, kurio tikslas – atskleisti dingusios paskutiniųjų Raudondvario dvaro šeimininkų grafų Tiškevičių aukso skrynios paslaptį. Tai puiki pramoga, padedanti vaikams geriau pažinti Raudondvario dvarą ir jo turtingą istoriją. Aukso skrynios paslapčiai atskleisti nereikalingos jokios specialios priemonės ar įranga – tik sumanumas ir atidumas. Pasiskirstę į tris grupes mokiniai pradėjo savo patyriminę kelionę. Jie pagal įvairias užuominas turėjo surasti 7 vokus su užduotimis. Kad užduotis atliktų teisingai, reikėjo pritaikyti žinias, įgytas per istorijos, dailės ir muzikos pamokas. Džiaugėmės, kad vaikams pavyko surasti paslėptą Tiškevičių lobį ir kartu atidaryti surastą skrynią!

  Išvykoje mokiniai ne tik turiningai, įdomiai leido laiką, bet ir praturtino žinių bagažą, susipažino su dar nematytais gimtojo krašto kultūrinio-istorinio paveldo objektais.

   Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.