Briaunota

I vieta anglų kalbos ir IT reklamos kūrimo konkurse

  Sveikiname Karolį Marcinkevičių, III g klasės moksleivį, respublikiniame integruoto 9-12 klasių (I-IV gimnazinių kl.) mokinių anglų kalbos ir IT reklamos kūrimo konkurse „(ne)REKLAMA: APLANKYK LIETUVĄ 2023“,  užėmusį I vietą. Karolis savo darbe kūrė reklaminį plakatą Krepšinio motinos skulptūrai, esančiai Butrimonių miestelio centre.

Konkurso tikslai – lavinti mokinių anglų kalbos ir IT įgūdžius, ugdyti mokinių kūrybiškumą, lavinti vizualinę kalbą, skatinti kūrybiškai panaudoti skaitmenines technologijas, atskleisti savo požiūrį į rečiau lankytinas vietas/objektus/edukacines programas (toliau – konkurso objekto) Lietuvoje, jas originaliai pristatyti (lavinti mokinių komunikavimo, kūrybiškumo, pažinimo, skaitmeninę, kultūrinę, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos bei kultūrinę kompetencijas). Vertinimo kriterijai: reklaminės kalbos vartojimas, kūrybiškumas, originalumas, reklamos skaitmeninė kokybė, reklamos išbaigtumas. Konkursiniai darbai buvo skirstomi į dvi grupes: I-II ir III-IV gimnazinių klasių.

  Konkursas vyko dviem etapais. 1-ame etape komisija atrinko po penkis geriausius darbus kiekvienoje grupėje. Antrame etape finalinius darbus vertino komisija bei buvo galima balsuoti už komisijos 1-ame etape atrinktus darbus. Internetiniame balsavime daugiausia populiarumo sulaukęs darbas gavo papildomą apdovanojimą.

  Džiugu, kad komisija 2-ame konkurso etape K. Marcinkevičiui už jo darbą skyrė I vietą III-IV gimnazinių klasių grupėje. Dar kartą sveikinu Karolį ir linkiu savo jėgas konkursuose išbandyti dažniau.

  Konkurso darbais pasigrožėti galima svetainėje 

Informacinių technologijų mokytoja metodininkė Jonė Poliakienė