1

Kokios Kalėdos be imbierinių sausainių?

Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“

  Prieš pradinukams išeinant žiemos atostogų, gimnazijos koridoriai pakvipo Kalėdomis. Trečios klasės mokiniai vykdė patyriminį projektą ,,Kaip išsikepti imbierinių sausainių?“ Tai integruotas lietuvių kalbos, dailės ir technologijų pamokos bei gamtamokslinio būrelio ,,Jaunieji tyrėjai“ užsiėmimas.

 Lietuvių kalbos pamokose išsiaiškinome, kokių reikės produktų, įrankių bei indų, numatėme sausainių gaminimo eigą. Gamtamokslinio būrelio metu tyrinėjome cinamono, imbiero, muskato riešuto, kvapniųjų pipirų, gvazdikėlių skonį bei kvapą, gamino prieskonių mišinį meduolinei tešlai. Iš gamtamokslinės laboratorijos skubėjome tiesiai į technologijų kabinetą. Trečiokai minkė tešlą, ją kočiojo ir įvairiomis formelėmis pjaustė sausainius, dėjo į skardas ir kepė. Užbaigę darbą, paragavę pačių skaniausių savo rankomis gamintų kepinių, lydimi geros nuotaikos vaikai skubėjo į namus šiais gardumynais pavaišinti tėvelius.

  Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose ir 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“ veiklos.

Pasidalinkite šia naujiena

Share on facebook
Share on pinterest
Share on email
Share on twitter