307997386_1136517753885839_6010914148467179418_n

Lietuvių kalbos mokomės piešdami

  Dalykų integravimas – vienas iš mokymo(si) metodų, kuris didina mokinių motyvaciją, skatina jų kūrybiškumą bei aktyvų dalyvavimą pamokose. Spalio viduryje penktokai mokydamiesi lietuvių kalbos turėjo puikią progą parodyti ir savo meninius gebėjimus.

  Pamokos pradžioje su mokiniais pakartojome frazeologizmo apibrėžimą, prisiminėme pasirinktų frazeologizmų reikšmes, aptarėme jų vartojimo kontekstus. Vėliau penktokai pasirinko piešimo priemones ir kibo į darbą: piešė šmaikščius piešinius, atspindinčius pasirinktą vaizdingą posakį, o baigę darbus juos pristatė bendraklasiams.

  Integruotas mokymasis penktokams suteikė daug gerų emocijų, o mokomoji medžiaga jiems tapo daug įdomesnė, suprantamesnė, atliepė ir  papildė jų gyvenimiškąją patirtį.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Irena Šimanskienė

Pasidalinkite šia naujiena

Share on facebook
Share on pinterest
Share on email
Share on twitter