Dalykų integravimas – vienas iš mokymo(si) metodų, kuris didina mokinių motyvaciją, skatina jų kūrybiškumą bei aktyvų dalyvavimą pamokose. Spalio viduryje penktokai mokydamiesi lietuvių kalbos turėjo puikią progą parodyti ir savo meninius gebėjimus.
Pamokos pradžioje su mokiniais pakartojome frazeologizmo apibrėžimą, prisiminėme pasirinktų frazeologizmų reikšmes, aptarėme jų vartojimo kontekstus. Vėliau penktokai pasirinko piešimo priemones ir kibo į darbą: piešė šmaikščius piešinius, atspindinčius pasirinktą vaizdingą posakį, o baigę darbus juos pristatė bendraklasiams.
Integruotas mokymasis penktokams suteikė daug gerų emocijų, o mokomoji medžiaga jiems tapo daug įdomesnė, suprantamesnė, atliepė ir papildė jų gyvenimiškąją patirtį.
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Irena Šimanskienė