Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“
Integruotas geografijos ir matematikos patyriminio ugdymo projektas „Artimos gamtinės aplinkos tyrimas“
Mokinių ugdymas remiantis patirtimi vyksta ne tik klasėje, bet ir mokyklos aplinkoje – tai padeda jiems savarankiškai ugdytis per pamokas formuojamus gebėjimus, sudaro sąlygas atlikti tyrimus ir stebėti aplinką savo gyvenamojoje vietovėje.
Birželio 15 d. 6-8 ir 10 -os klasės mokiniai dalyvavo pirmame artimos gamtinės aplinkos tyrimo užsiėmime ,,Medžio aukščio ir amžiaus nustatymas“. Buvo kalbėta apie tai, kad kiekvienas medis yra reikšmingas. Vieni, užaugę pavieniui laukuose ar pasodinti dvarų parkuose, kiti, didžiąją savo gyvavimo dalį praleidę ganyklose ar stiebęsi į saulę miškuose – jų išvaizda ir būklė pasakoja apie kraštovaizdžio istoriją.
Dirbdami porose arba individualiai mokiniai atpažino 5 medžius ir krūmus mokyklos aplinkoje, 2-3 būdais nustatė pasirinkto medžio aukštį ir apskaičiavo jo amžių. Įsivertino savo pasiekimus pamokoje, o gautus rezultatus fiksavo darbo lape.
Mokiniai tobulino matematikos ir geografijos dalykines, bendrąsias (mokėjimo mokytis), socialinę (atsakomybę už darbo rezultatus), asmeninę (emocijų ir jausmų valdymo) kompetencijas.
Kiti medžio aukščio nustatymo būdai: https://lt.wikicell.org/Measure-the-Height-of-a-Tree-9010
Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.
Edita Simanavičienė, geografijos mokytoja metodininkė
Aldona Novikienė, matematikos vyresnioji mokytoja