dav

Patyriminės penktokų ir šeštokų veiklos Kaune

Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“

  Spalio 12 dieną 5-6 klasių mokiniai vyko į Kauno VII fortą, kur vyko edukaciniai užsiėmimai „Medžiagos aplink mus“ ir „Šviesos magija“.

  Edukacinės programos „Šviesos magija“ metu mokiniai susipažino su pagrindinėmis liuminescencijos rūšimis, sužinojo, kodėl tamsoje švyti jonvabaliai, bei kas slepiasi šviečiančios lazdelės viduje. Jaunieji chemijos mokslo entuziastai susipažino su švytinčių medžiagų savybėmis, išgirdo bei pamatė, kaip šios medžiagos praverčia kriminalistų darbe, aptinkant kraujo pėdsakus ar atpažįstant padirbtus pinigus, kuo šios medžiagos gali būti naudingos santechnikams. Įgytas žinias vaikai įtvirtino patys atlikdami laboratorinius bandymus. Susiskirstę į grupeles, gamino švytinčius tirpalus, stebinančius sodrių spalvų gausa.

  Edukacinės programos „Medžiagos aplink mus“ metu moksleiviai sužinojo, kuo skiriasi natūralios ir sintetinės medžiagos, tyrinėjo jų pavyzdžius bei degindami skirtingus pluoštus nustatė, ar tai natūrali ar sintetinė medžiaga. Atlikdami bandymus mokiniai tyrinėjo medžiagų tirpumą vandenyje bei kituose tirpikliuose, aiškinosi, koks yra medžiagų šiluminis laidumas, taip pat aptarė, kaip įvairias medžiagas veikia magnetai. Mokiniams labai patiko būti tyrėjais.

  Kokia išvyka be pramogų? Truputį atsikvėpę, visi skubėjome į Curiocity – miestą smalsiems vaikams. Tai didžiausias Baltijos šalyse net 1500 kv. m ploto vaikų edukacinis pramogų centras. Smalsumą tenkina ir potyrius teikia skrydis erdvėlaiviu į kosmosą, greitosios pagalbos ekipažo iššūkiai, kliūčių ruožas virš degančios ugnikalnio lavos, čiuožimas vaivorykšte, liepsnojančio namo gelbėjimas, detektyvinių situacijų narpliojimas, radijo laidų įrašų studija, kulinarinių užsiėmimų klasė, renginių amfiteatras ir daugiau kitokių iššūkių. Čia, daugiafunkcinio miesto įspūdį kuriančiose 12-oje pažinimo erdvių, mokiniai susipažino su realaus gyvenimo situacijomis, gamtos reiškiniais, įvairiomis profesinėmis veiklomis bei mokslo sritimis.  

  Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.