Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“
Birželio 1-2 savaitę 3 klasės mokiniai dalyvavo integruotame tarpdalykiniame pasaulio pažinimo, dailės ir technologijų bei anglų kalbos projekte „Žemės paviršiaus vaizdavimas gaublyje ir žemėlapyje“. Projekto tikslas – išmokti bendrauti ir bendradarbiauti komandoje, siekti pažinti kitus kraštus bei jų gamtą, išmanyti gaublį bei pusrutulių žemėlapį, skirti ir pavadinti žemynus bei vandenynus lietuviškai ir angliškai.
Šio projekto metu buvo ugdomos mokinių komunikavimo gimtąja bei užsienio kalba, skaitmeninio raštingumo, kūrybiškumo bei kultūrinio sąmoningumo kompetencijos.
Pamokose mokiniai susipažino su gaublio ir žemėlapio paskirtimi, skirtumais bei panašumais, tyrinėjo pasaulio žemėlapį, ieškojo vandenynų ir žemynų, juos lygino, aiškinosi, kuris žemynas (vandenynas) yra didžiausias ir kuris mažiausias. Mokėsi išvardyti žemynus bei vandenynus lietuviškai ir angliškai. Surado, parodė ir pasakė, kuriame žemyne yra Lietuva, ieškojo internete gyvūnų, gyvenančių tam tikrame žemyne ar vandenyne ir juos taip pat pristatė lietuviškai ir angliškai. Surengta diskusija, kas tiksliau vaizduoja Žemės paviršių – gaublys ar žemėlapis. Išklausytos mokinių nuomonės, jos apibendrintos, suformuluotos išvados.
Vėliau trečiokai piešė žemynus, juos iškirpo. Viena mokinių grupė žemynus klijavo ant didelio kamuolio – taip pasigamino gaublį, kita – ant didelio popieriaus lapo, taip pasigamino žemėlapį.
Projekto pristatymas vyko gimnazijos parke. Jo rezultatas – Žemės paviršiaus vaizdavimas gaublyje ir žemėlapyje.
Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.
Anglų kalbos mokytoja Asta Gudelaitienė ir pradinių klasių mokytoja Rita Peckuvienė