Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“
Šiuolaikinis mokinys turi būti mokomas spręsti gyvenimiškas problemas, ugdytis šiuolaikiniam gyvenimui aktualias kompetencijas, todėl labai gerai, kai mokymasis vyksta tyrinėjant, eksperimentuojant, atrandant ir išrandant, kuriant, bendraujant.
Birželio mėn. paskutinės fizikos pamokos metu 7 klasės mokiniai pristatė savo kūrybinius-praktinius darbus, kuriuos atliko per mokslo metus mokydamiesi fizikos skyrius „Medžiagos būsenos“, „Šiluminis kūnų plėtimasis“, „Šviesos reiškiniai“, „Elektros pradmenys“.
Mokiniai darbus atliko namuose po kiekvieno išmokto fizikos skyriaus tyrinėdami įvairius fizikinius reiškinius, jų savybes, atsiradimo priežastis, pritaikymą buityje ir technikoje, darė išvadas.
Pamokoje mokiniai dalijosi savo įgyta patirtimi atliekant bandymus namų sąlygomis, kalbėjo apie darbų saugą, papasakojo, kas pavyko ir patiko labiausiai, su kokiais reiškiniais jau buvo susidūrę gyvenime ir apie kokius sužinojo pirmą kartą.
Dėl patyriminio mokymosi ugdomoji veikla tampa įdomi ir prasminga pačiam besimokančiajam, nes sava patirtis kiekvienam svarbiausia. Be to, savos patirties refleksija, analizė labai naudinga mokymosi kokybės prasme, nes suteikia galimybę turimą patirtį peržiūrėti, atnaujinti, sisteminti, plėtoti, o prireikus net ir keisti.
Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.