Lapkričio 25 d. 6-7 klasių mokiniai dalyvavo užsiėmime „Kas aš esu?“, organizuotame Geros savijautos programos lėšomis. Geros savijautos programos paskirtis – užtikrinti mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, emocinės savijautos bei psichikos sveikatos gerinimą, sudarant galimybę visiems mokiniams dalyvauti tikslinėse įvairaus pobūdžio savijautos programose.
Užsiėmimo metu pieštos ir spalvintos mandalos. Mandalų piešimas – tai dvasinė praktika, kurios metu galime naujai pažvelgti į savo vidinį pasaulį, labiau pažinti save ir gauti atsakymus į rūpimus klausimus. Pasak užsiėmimo vadovės, tradicinė budistinė mandala reiškia šventą ratą, kuris simbolizuoja tam tikrą dievybę, kitaip tariant, tos dievybės energijos dvimatį vaizdą. Vadovė akcentavo, kad piešiant mandalą svarbiausia niekur neskubėti, geriau lėtai ir užtikrintai judėti į priekį, klausantis tik vidinio balso. Žinoma, svarbu žinoti pagrindinius mandalų kūrimo principus ir kad piešimo technikų yra įvairių. Tačiau technika ne taip svarbu. Svarbiausia, ką piešdami išsakote ir jaučiate. Trumpai tariant, norint sukurti mandalą, didelių mokslų nereikia, tiesiog reikia leisti piešiniui gimti savaime. Labiausiai vaikams patiko spalvinti ornamentus – rinkti spalvas, jas derinti arba ne, lyginti tarpusavyje, stebėti draugų darbus. Mokiniai įsigilino į savo asmenybę, unikalumą, geriau pažino save.