Balandžio 1 dieną II g klasės ir balandžio 4 dieną III g klasės mokiniai, lydimi informacinių technologijų mokytojos Jonės Poliakienės, lankėsi Alytaus STEAM atviros prieigos centre.
Robotikos ir informacinių technologijų laboratorijoje III g gimnazistai dalyvavo praktiniame užsiėmime „Misija Marse“. Šio užsiėmimo metu mokiniai susipažino su robotinės rankos valdymu ir programavimu. Atlikdami užduotis taikė IT, fizikos ir matematikos žinias. Modifikuodami robotinę ranką keisdami įrankius, tokius kaip siurbtukas, pieštukas ir kiti, mokiniai susipažino su konvejeriniu darbu, kai kelios robotinės rankos turi atlikti vieną paskui kitą sekančius veiksmus. Atlikdami užduotis ugdė gebėjimą dirbti komandoje, spręsti problemines situacijas, naudoti tinkamus algoritmus ir jų pagrindu programuoti ir valdyti robotines rankas. Mokiniai išnagrinėjo robotinės rankos veikimą ir jos valdymo principus, sukūrė programas, kad robotinė ranka, naudodama atitinkamus įrankius, atrinktų, paimtų, pakeltų ir padėtų reikiamoje vietoje nurodytas detales, išsiaiškino, kaip ji, naudodama rašiklio modulį, brėžia ir rašo.
II g klasės mokiniai dalyvavo praktiniame užsiėmime „Robotų programavimas: Matematinė navigacija labirinte“. Mokiniai konstravo robotą, vėliau, analizuodami jo važiavimą valdančias komandas, išsiaiškino judėjimo algoritmus ir spėjamas paklaidas, kūrė programas nurodytam atstumui pateiktame plane nuvažiuoti. Mokiniai, taikydami matematinius skaičiavimus, sudarė atitinkamą algoritmą efektyviam (trumpiausiam, mažiausiai posūkių turinčiam) keliui rasti žinomame labirinte.
Šių užsiėmimų metu mokiniai turėjo galimybę praplėsti informacinių technologijų dalykines žinias, įtvirtinti praktinius įgūdžius bei patobulinti bendrąsias kompetencijas.
Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose ir 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“ veiklos.