Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“
Kiekvienas iš mūsų mėgstame tyrinėti aplinką, nes tai leidžia geriau suprasti mus supantį pasaulį ir jame adaptuotis. Patyriminis ugdymas, kai gali patikrinti savo žinias veikloje, yra vienas geriausių mokymosi būdų, todėl birželio 3 d. Punios pagrindinio ugdymo ir daugiafunkcio skyriaus 8 klasės mokiniams vyko integruota chemijos bei lietuvių kalbos ir literatūros pamoka „Deguonis gamtoje ir jo gavimas. Orų prognozė“. Chemijos mokytoja Jurgita Biliuvienė ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Alma Davidavičienė pamoką vedė mokyklos lauko erdvėse ir Alytaus rajono bibliotekos Punios skyriuje.
Pirmiausiai mokiniai stebėjo gamtą, uodė, „ragavo“ orą ir padarė išvadą, kad deguonis yra bespalvės, bekvapės, beskonės dujos – vienas labiausiai gamtoje paplitusių elementų. Mokytojai pateikus klausimus į juos atsakė stebėdami gamtą bei savo pojūčius. Po to mokiniai ėjo į biblioteką, kurioje stebėjo eksperimentą, kaip gaunamas deguonis ir gavę užduočių lapus, pildė juose pateiktą lentelę. Lietuvių kalbos mokytoja skatino mokinius būti kūrybiškus ir pateikė kūrybinę užduotį – sukurti nuotaikingą šios dienos orų prognozę. Mokiniai, suradę bibliotekoje esančiuose laikraščiuose orų pranešimus, perskaitę „Vakaro žiniose“ pateiktą glaustą pranešimą apie orus ir „Lietuvos ryto“ dienraštyje spausdinamus ilgesnės apimties, išsamesnius sinoptikų straipsnius, parašė trumpus, linksmus darbelius, paremtus savo įžvalgomis apie šios dienos orą.
Pamoka prabėgo nepastebimai, nes mokiniami turėjo galimybę mokytis veikdami, analizuodami, kurdami. Tokios patyriminio ugdymo pamokos kelia mokinių motyvaciją mokytis bei padeda įgyti socialinių įgūdžių veikiant kitose erdvėse.
Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose ir 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“ veiklos.