cdn-28677

Penktokai ir šeštokai priėmė IQ iššūkį

 

Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“

Spalio 15 d. 5-6 klasės mokiniai dalyvavo Kauno VII forto gamtos ir tiksliųjų mokslų mokyklos edukacinėse patyriminio ugdymo(si) veiklose „Erdvės geometrija“ ir „Nuo Platono iki Archimedo“, susipažino su pačiais pagrindiniais erdvės geometrijos pasaulio nariais – Platono, Archimedo ir Keplerio-Puanso kūnais, jų savybėmis bei svarba įvairiose gyvenimo srityse. Susipažindami su erdvinėmis figūromis, jaunieji matematikai lygino skirtingų figūrų sienų, briaunų ir viršūnių skaičių, aiškinosi, kaip pagal figūros sienų skaičių galima sužinoti iš graikų kalbos kilusį figūros pavadinimą, bei sužinojo apie įvairiausias transformacijas, kurios naudojamos, kai norima iš vieno erdvinio kūno gauti kitą. Šias transformacijas iliustravo pačių dalyvių sukurti ir sudėlioti briaunainiai, kuriuos jie kūrybiškai analizavo, pritaikydami įgytas žinias. Taip pat susipažino su įvairiomis 2D ir 3D dėlionėmis, jas išbandė bei metė sau tikrą IQ iššūkį. Į šių dėlionių sąrašą įeina itin populiari tangrama, Kolumbo kiaušinis, Soma kubas bei kitos matematikus dominančios dėlionės. Mokiniai sužinojo, kokių matematinių gudrybių reikia sudarant dėliones, tokiu būdu smagiai ugdė savo loginį mąstymą bei kūrybiškumą.

  Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.