cover_image

Integruota pamoka „Išmaniųjų technologijų taikymas sporte“

 

Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“

  I g klasės mokiniai dalyvavo fizinio ugdymo, anglų kalbos ir informacinių technologijų pamokoje „Išmaniųjų technologijų taikymas sporte“. Jos metu mokiniai susipažino su išmaniosiomis technologijomis, taikomomis įvairiuose sporto šakose, bei ruošė ir pristatė pateiktį anglų kalba.

  Kiekvienas mokinys galėjo pasirinkti jam patinkančią sporto šaką ir naudodamas paieškos sistemą Google surasti informacijos apie pasirinktoje sporto šakoje naudojamas 1-3 išmanias technologijas, surastą medžiagą pateikti Ms PowerPoint programa anglų kalba. Pateiktyje privalėjo atspindėti, kokia išmanioji technologija taikoma pasirinktoje sporto šakoje (apibūdinimas, apibrėžimas, kur naudojama, pliusai ir minusai bei keletas paveiksliukų būtent to išmanaus įrenginio). Kiekvienas mokinys savo sukurtas pateiktis pristatė angliškai.

  Mokytoja Asta Gudelaitienė džiaugėsi, kad mokiniai lavino kalbėjimo įgūdžius, ir nors truputį jautėsi jaudulys – juk pristatymų klausėsi trys mokytojai – mokiniai puikiai susitvarkė su šiuo iššūkiu. Mokytojas Arūnas Simonaitis gyrė mokiniuis, kad šie pasirinko ne tik populiarias, tokias kaip krepšinį ar futbolą, bet labai įvairias sporto šakas: plaukimą, dailųjį čiuožimą, beisbolą, rankinį, tinklinį, lengvąją atletiką, tenisą. Mokytoja Jonė Poliakienė atkreipė dėmesį, kad mokiniai gana greitai (darbui atlikti buvo skirta 20 min.) sugebėjo viską sudėlioti tvarkingai ir įdomiai. Pamokos pabaigoje mokiniai prisijungę žaidimų platformoje www.kahoot.it atsakė į informacinių technologijų mokytojos paruoštus klausimus apie išmanius įrenginius, naudojamus sporte.

  Pamoka pavyko puikiai, nors buvo organizuota nuotoliniu būdu. Turėjome įvairios vaizdinės medžiagos, bet dėl laiko stokos ji pasiekė mokinius per el. paštus. Sugrįžę į kontaktinį mokymąsi galvojame tokias ir panašias pamokas (gal net integruojant daugiau dalykų) organizuoti ir kitose klasėse. Mes didžiuojamės savo mokiniais, kurie yra žingeidūs ir aktyvūs nuotolinių pamokų metu.

  Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose veiklos.

Pasidalinkite šia naujiena

Share on facebook
Share on pinterest
Share on email
Share on twitter