0

Mokinių patyriminis žygis ,,Rudenėlio taku“

Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“

  Šiuolaikinis ugdymas neįsivaizduojamas be patyriminio ugdymo. Mokantis netradicinėse erdvėse, vaikams lengviau įtvirtinti turimas žinias bei bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

  Rugsėjo 25 d. Punios pagrindinio ugdymo ir daugiafunkcio skyriaus pradinių klasių mokiniai, jų mokytojos – Daiva Abramavičienė ir Daiva Bartkevičienė, pasikvietusios į pagalbą ketvirtoko tėvelį Vitalijų Šmitą, išsiruošė į žygį ,,Rudenėlio taku“. Išvyka turėjo aiškų tikslą: mokinių žinias, įgūdžius ir gebėjimus, įgytus pasaulio pažinimo pamokose, praktiškai pritaikyti netradicinėje aplinkoje. 

  Visi į mokyklą susirinko puikios nuotaikos, nes į lauką šaukte šaukė šilta, visai nerudeniška saulė, o vaizduotę kuteno būsimos kelionės nuotykiai. Iš mokyklos kiemo žygeiviai patraukė Kunigiškių link. Pakeliui laukuose aptikę šiaudų rulonus, vaikai linksminosi ir šėliojo: žaidė gaudynių, kopė į viršų, fotografavosi, bandė ridenti ir spėti, kiek jie sveria. Vedami Vitalijaus Šmito, mokiniai pamatė nuostabią Punelės atodangą, susiformavusią paskutinio ledynmečio atsitraukimo metu, stebėjosi didžiausiu Punios rieduliu, matavo jį iš visų pusių, grožėjosi Punelės vingiais, jos sraunumu bei išskirtine augalija.

  Pakeliui aplankę Nečiuikų šaltinį-kriokliuką ir įveikę 8 kilometrų kelio atkarpą, į mokyklą sugrįžo pavargę, tačiau nepaprastai laimingi. Šio žygio metu vaikai ne tik pamatė, kokia graži mūsų gimtoji Punia, praktiškai atliko paruoštas užduotis, bet ir lavino ištvermę, fizines galias bei bendravimo įgūdžius.

  Įgyvendintos  ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“. 

  1-2 kl. mokytoja Daiva Abramavičienė

  3-4 kl. mokytoja Daiva Bartkevičienė

 

Pasidalinkite šia naujiena

Share on facebook
Share on pinterest
Share on email
Share on twitter